В Україні нарешті стартували продажі другого покоління пулярного позашляховика AUDI Q7. Наразі клієнтам пропонують новий Q7 в комплектаціях з бензиновим двигуном 3.0 TFSI та 8-ми ступеневою автоматичною трансмісією. Авто з дизельним двигуном з’являться трохи пізніше.
Тенденція все мінімізувати не обійшла стороною і дизайнерів Audi. Замість звичайної комбінації приладів – інтерактивний дисплей, замість селектора перемикання режимів роботи трансмісії – мініатюрний джойстик.
Тому при розробці нових протиугінних систем CONSTRUCT, технічним фахівцям компанії потрібно було знайти нові вузли та елементи, блокування яких мало б знерухомити автомобіль.
Фахівцями центру розробки CONSTRUCT було проведено моделювання декількох типів протиугінних блокіраторів на новий AUDI Q7, як механічних, так і електромеханічних. Але сьогодні ми зупинимось на протиугінній системі CONSTRUCT e-GPL (Gas Pedal Lock), замок педалі газу з електроприводом.
Перші зразки механічних протиугінних замків педалі газу CONSTRUCT GPL з’явились на популярні позашляховики LAND ROVER, де заблокувати перемикання селектора КПШ було також не можливо, із-за використання спеціальної електронної “шайби” для перемикання режимами трансмісії. Наразі новий Q7 перший представник бренду AUDI , на який провели розробку протиугінного замка CONSTRUCT на педаль газу. Оскільки використання джойстика для перемикання КПШ планують в AUDI в майбутньому впроваджувати на більшості нових авто, тому модельний ряд замків типу блокування педалі газу чи рульового колеса будуть тільки поповнюватись.
Замок педалі газу CONSTRUCT e-GPL встановлюється на штатні кріпильні місця за допомогою зривного кріплення і по вимкненню запалення блокує натискання педалі газу. Відкриття замка відбувається по прикладанню безконтактного чіпа в будь якому місці на топеді, де знаходиться спеціальний зчитувач.
Встановлений замок зовсім не помітний в інтер’єрі авто та не потребує сверління платику при монтажі.
В комплекті замка два спец чіпи для відкриття та платикова сервісна карта.